The Little Prince
Kate komt erachter dat iemand op de hoogte is van het geheim van Aarons afkomst. Intussen lopen de levens van de overlevenden groot gevaar doordat het eiland krachtig heen en weer wordt geslingerd in de tijd.
Kate komt erachter dat iemand op de hoogte is van het geheim van Aarons afkomst. Intussen lopen de levens van de overgebleven overlevenden gevaar doordat het eiland hevig heen en weer wordt geslingerd door de tijd.