The Man Who Wanted to See It All
In 1962 verliet Heinz Stücke Duitsland met zijn fiets en een tent. Hij verliet een leven zonder toekomst, om een grote droom te volgen: alles in de wereld zien. In 1996 was hij in alle landen ter wereld geweest. Vijftig jaar later keert hij terug.