The Moonshine War
Na het oprollen van een drugskartel in Miami gaat US Marshal Raylan Givens verder met zijn jacht op zijn aartsvijand Boyd Crowder. Ondertussen leidt zijn onderzoek naar de intimidatie van een tienermeisje door zedendelinquent Jimmy Earl Dean tot een confrontatie met een oude vijand van de familie Givens en de matriarch van een criminele familie, Mags Bennett.