The Murder of Meredith
Een nieuwe kijk op de afschuwelijke gebeurtenissen die plaatsvonden op de avond van donderdag 1 november 2007. Het verhaal wordt verteld door mensen die betrokken waren bij de zaak. 'The Murder of Meredith' onderzoekt het bewijs, de ego's en de fouten die bij de familie van Meredith meer vragen opriepen dan antwoorden gaven.