The Other Woman
Daniel en Charlotte verlaten Locke’s kamp om hun missie te volbrengen. Jack en Juliet proberen hen te vinden voordat het ze lukt. Juliets romantische geschiedenis op het eiland met de ‘Anderen’ wordt opnieuw verteld.
Juliet krijgt ongewenst bezoek van iemand uit haar verleden, die als taak heeft Charlotte en Faraday te traceren en koste wat kost te voorkomen dat ze hun missie kunnen voltooien. Ben doet Locke een verleidelijk voorstel.