The Siege
Wanneer een terreurcampagne in New York City van start gaat, is het aan een FBI-agent (Denzel Washington) en een legergeneraal (Bruce Willis) om uit te zoeken wie verantwoordelijk is, om zo een einde te maken aan deze terreur.
Wanneer een overvolle bus in Brooklyn ontploft, gaat er een terreurcampagne van start in de straten van New York. Nu is het aan de FBI-agent Anthony 'Hub' Hubbard (Denzel Washington) en de Amerikaanse legergeneraal William Devereaux (Bruce Willis) om erachter te komen wie hier verantwoordelijk voor is. Overal dreigt explosief gevaar wanneer ze een harde oorlog beginnen tegen een meedogenloze bende terroristen.