De glimlach
Maanden na de dramatische gebeurtenissen waardoor Carrie elektroconvulsieve therapie ondergaat, vindt de voormalige CIA-onderzoeker een beetje rust in de voorstedelijke omgeving bij haar familie. Maar de stappen die ze heeft gezet richting mentale gezondheid worden bedreigd als een bekende uit haar vroegere leven plotseling verschijnt.
Maanden na de dramatische gebeurtenissen waardoor Carrie elektroconvulsieve therapie ondergaat, vindt de voormalige CIA-onderzoeker een beetje rust in de voorstedelijke omgeving bij haar familie. Maar de stappen die ze heeft gezet richting mentale gezondheid worden bedreigd als een bekende uit haar vroegere leven plotseling verschijnt. Ondertussen ontdekt congreslid Nick Brody dat Abu Nazir mogelijk niet zo blij is met zijn geweldloze aanpak om het Amerikaanse beleid voor het buitenland te veranderen. Er ontglipt Dana een belangrijk geheim.