The Smortlybacks Come Back!
TamLin gaat met zijn kudde smortlybacks op zoek naar groene weiden. Onderweg wordt de kudde bang en komen ze vast te zitten aan de kust. Maar dankzij de hulp van TamSin, een beeldschone zeemeermin, en haar respectloze smortlyhaaien, komt het misschien toch nog goed met hen.