The suite life film
Cody en Zack worden benaderd door het Gemini Project, een hightech-centrum dat tweelingen onderzoekt. De "band tussen tweelingen" gaat verder dan broederliefde en ze moeten in elkaars schoenen lopen.
In de voorjaarsvakantie worden Cody (Cole Sprouse) en Zack (Dylan Sprouse) benaderd door het Gemini Project, een hightech-centrum dat de dynamiek tussen tweelingen onderzoekt. Hun band is nu anders dan ooit tevoren: als de één een gevoel, gedachte of emotie ervaart, ervaart de ander hetzelfde. Hoewel ze elkaar hierdoor voor het eerst echt begrijpen, lopen ze nu ontzettend veel gevaar.