This Little Piggy
Meg is dolblij om als model te worden gerekruteerd, maar het blijkt voor een zeer specifieke vorm van modellering te zijn: de voetfetisjindustrie.
Meg is dolblij om als model te worden gerekruteerd, maar het blijkt voor een zeer specifieke vorm van modellering te zijn: de voetfetisjindustrie. Intussen gaat Brian met Stewie mee op avontuur als Stewie besluit dat hij het leven buiten de kleuterschool wil ervaren.