The Biggest Little Farm: The Return
De Chesters verlaten het stadsleven om onvruchtbaar land nieuw leven in te blazen. Door in harmonie te leven met de natuur en de biodiversiteit te maximaliseren, creëren ze een perfect werkende boerderij.