Time Out
In een poging om zijn plek op de competitieve Beacon Academy veilig te stellen, gaat Filthy in op een uitnodiging van een van hun meest gerespecteerde spelers om op vrijdagavond naar de Wheel House-ijsbaan te gaan. Filthy en zijn team zijn er klaar voor om de elite van Beacon te zien. Een jaloerse JB gaat door het lint wanneer iemand van Beacon Alexis probeert te versieren. Om zijn broer te wreken, grijpt Filthy in, wat leidt tot een flinke ruzie.
In een poging om zijn plek op de competitieve Beacon Academy veilig te stellen, gaat Filthy in op een uitnodiging van een van hun meest gerespecteerde spelers om op vrijdagavond naar de Wheel House-ijsbaan te gaan. Filthy en zijn team zijn er klaar voor om de elite van Beacon te zien, maar de jaloerse JB stormt weg als de gastheer van Beacon, de held van Filthy, zijn interesse in Alexis kenbaar maakt. Om het goed te maken met zijn broer, grijpt Filthy in, wat leidt tot een flinke ruzie. Ondertussen komen Chuck en Crystal weer bij elkaar tijdens een romantische date ter ere van hun trouwdag.