Tin Toy
Baby's lijken niet op monsters, tenzij je een stuk speelgoed bent. Als Tinny is ontsnapt aan een kwijlende baby, bedenkt hij zich dat hij toch wel wil dat er met hem gespeeld wordt. Maar tegen de tijd dat hij zich bedacht heeft, is de aandacht van de baby al afgedwaald naar iets anders wat alleen een zuigeling kan boeien.