Treachery
Emily's plan komt op steeds lossere schroeven te staan. De spanningen in Victoria's relatie met haar gezin escaleren. Lydia's geheugen baart de Graysons zorgen en een vriend begint een vuil spelletje te spelen.
Victoria's relatie met haar familie verslechtert verder. Lydia's geheugenproblemen kunnen problematisch blijken voor de Graysons en een nieuwkomer die iets te maken heeft met Emily heeft twijfelachtige redenen voor een verblijf in The Hamptons.