Life Support
In een aflevering verteld vanuit Coopers personage, volgen we hem vanaf het moment van conceptie tot aan een vervelende ruzie met Charlotte, die onbedoeld het leven van hun drieling in gevaar brengt.
In een aflevering verteld vanuit Coopers personage, volgen we hem vanaf het moment van conceptie tot aan een vervelende ruzie met Charlotte, die onbedoeld het leven van hun drieling in gevaar brengt. Intussen troost Violet een vriendin die het advies krijgt om haar partner van de kunstmatige beademing te halen.