Trollenproblemen! / Sunny Gulch Spelen!, De
Koning Ludwig van Majestica heeft de hulp nodig van Mickey, Minnie en vrienden met een knorrige trol! Katriens belofte om de regels te volgen wordt op de proef gesteld als ze meedoet aan de Sunny Gulch Spelen.