Vreemdgangers
Maw Maw wordt verliefd op een man die ze bij Dead Tooths dagopvang ontmoet. Jimmy gaat met Sabrina op bezoek bij Wyatt, haar vriendje op de universiteit, omdat ze denkt dat hij vreemdgaat. Het loopt helemaal mis wanneer Wyatt wanhopig Sabrina's liefde probeert terug te winnen en Sabrina en Jimmy meeneemt op een heel eng ritje.