True Story
James Franco en Jonah Hill spelen de hoofdrollen in deze spannende thriller over een man die wordt beschuldigd van de moord op zijn hele gezin en de in ongenade gevallen reporter die hij beweert te zijn – tot hij gepakt wordt.
James Franco en Jonah Hill spelen de hoofdrollen in deze spannende thriller van schrijver-regisseur Rupert Goold, gebaseerd op Michael Finkels ijzingwekkende, waargebeurde verhaal. Als een in ongenade gevallen journalist van de New York Times (Hill) ontdekt dat Christian Longo, een man die verdacht wordt van de moord op zijn gezin, beweert hem te zijn, raakt hij geïntrigeerd en spreekt hij af met Longo. Maar met het verloop van de tijd ontdekt Finkel hoe gevaarlijk Longo eigenlijk is.