The Greatest Crush of All
Alle meisjes zijn op slag verliefd op de knappe nieuwe docent Engels uit Schotland. Lizzie gaat de strijd aan met Miranda, Kate en Veruca, die allemaal hun pijlen op hem gericht hebben.