Twenty Something
Volwassen worden is zwaar. De ene dag gaat het fantastisch, de andere dag ben je nog een kind en hoop je dat niemand het merkt. Zo voelt Gia zich op de avond van haar 21ste verjaardag. Dit is een verhaal over de onzekerheden van volwassen worden en hoe we allemaal doen alsof totdat we weten hoe het moet.
Volwassen worden is zwaar. De ene dag gaat het fantastisch, de andere dag ben je nog een kind en hoop je dat niemand het merkt. Zo voelt Gia zich op de avond van haar 21ste verjaardag. Dit is een verhaal over de onzekerheden van volwassen worden en hoe we allemaal doen alsof totdat we weten hoe het moet. Geregisseerd door Aphton Corbin (story artist voor 'Soul') en geproduceerd door Erik Langley.