Deux Dollars
Sylvie, een normale werkneemster, keert terug naar haar werk na afwezigheid als gevolg van de dood van haar vader. Ze bevindt zich plots in een onverwachte situatie: in het bijzijn van al haar collega's krijgt ze de promotie van haar dromen aangeboden. Ze wordt onder druk gezet om het aanbod te accepteren en realiseert zich gaandeweg wat er werkelijk aan de hand is.
Sylvie, een normale werkneemster, keert terug naar het werk na de dood van haar vader. Ten overstaan van al haar collega's krijgt ze een droompromotie aangeboden. Ze wordt aangespoord om het aanbod te accepteren en ontdekt plots wat er echt aan de hand is. Samen met haar collega's speelt Sylvie wekelijks mee in de loterij, maar deze keer wonnen de collega's de jackpot. Ze zijn echter niet van plan om de jackpot met Sylvie te delen, omdat zij deze week haar twee dollar niet heeft ingelegd.