Umbrellas
De zesjarige Kyna woont in een ver land waar het altijd regent. Ze spendeert haar dagen met het spelen met haar hond Nana en wordt beschermd tegen de regen door de paraplubaard van haar vader. Kyna is doodsbang voor de regen, maar wanneer Nana plotseling verdwijnt, moet ze haar angst overwinnen om haar zoekgeraakte hond terug te vinden.