Got to Be Real
Owen moedigt Callie aan om een nieuw project aan te pakken en Jo wordt jaloers op de vriendschap tussen Meredith en Alex.
Owen stelt Callie voor aan de patiënten in het veteranenziekenhuis, in de hoop dat ze hen kan helpen met haar kunstmatige ledematenlab. Jo wordt jaloers op de vriendschap tussen Alex en Meredith, en Maggie blijft Richard in vertrouwen nemen. Ondertussen bereiden Alex en Bailey zich voor om voor het bestuur te verschijnen.