Een Kleine Romance
Juist wanneer Michael zich gefrustreerd begint te voelen over zijn seksleven, komt zijn broer op bezoek met zijn sexy nieuwe vriendin.
Michael en Janet proberen hun seksleven wat spannender te maken, want ze hebben allebei het gevoel dat het saai begint te worden. Wanneer Michaels broer Ken en zijn jongere vriendin Tiara komen eten, schept Ken op over de omgang met jongere vrouwen en doet hij heel klef met zijn vriendin, wat de vrouwen in het gezin vreselijk vinden. Later gaat het stel uit elkaar en bekent Ken aan Michael dat hij dolgraag zou willen wat Michael en Janet hebben, terwijl Michael en Janet wat tips van Ken krijgen voor het opleuken van hun huwelijk.