Un-Valentine's Day
Vorig jaar heeft Poeh zoveel Valentijnskaartjes aan zijn vrienden verstuurd dat er grote problemen ontstonden in het Honderd Bunderbos. Ze zijn het erover eens dat ze dit jaar Valentijnsdag overslaan.
Konijn roept iedereen bij elkaar om met elkaar te bedenken hoe ze een herhaling kunnen voorkomen van de gebeurtenissen rond Valentijsdag verleden jaar, toen Poeh zoveel Valentijnskaartjes aan zijn vrienden verstuurde dat ze niet wisten wat ze ermee aan moesten! De vrienden besluiten dat ze dit jaar Valentijnsdag overslaan, maar nadat Poeh een anoniem Valentijnscadeautje krijgt, begint hij weer van voren af aan. Alle dieren proberen nu hun Valentijnscadeautjes in het geheim te geven, maar Konijn ontdekt wat er eigenlijk aan de hand is!