Draagmoeder
Als Terry en Greg, het homoseksuele stel dat naast de Smiths woont, graag een kind willen, besluit Francine hun draagmoeder te worden. Natuurlijk is Stan het daar niet mee eens.
Als Francine besluit om draagmoeder te worden voor haar buren Terry en Greg, begint Stans republikeinse bloed te koken. Als de baby wordt geboren, doet hij of hij blij is, maar hij ontvoert haar en gaat met haar naar Nebraska, waar homostellen geen rechten hebben. Ondertussen flikken Steve en Roger een Howard Hughes-trucje en komen ze de deur niet meer uit omdat ze denken dat Klaus het op ze heeft gemunt.