Une Soeur
Alie zit 's nachts in een auto en er dreigt gevaar. Ze heeft maar één telefoontje nodig om iemand te waarschuwen. Ze belt iemand op, maar niet haar zus, in tegenstelling tot wat ze iemand probeert wijs te maken.