Unforgiven
David en Mary Margaret vermoeden dat Cruella en Ursula naar Storybrooke zijn gekomen omdat ze op zoek zijn naar iets wat een lang verborgen geheim dreigt te onthullen.
David en Mary Margaret vermoeden dat Cruella en Ursula in Storybrooke op zoek zijn naar iets wat een lang verborgen geheim dreigt te onthullen. Emma begint zelf een onderzoek, maar heeft stellig de indruk dat haar vrienden en familie iets voor haar verbergen. Regina en Henry blijven naar de schrijver zoeken, en wenden zich tot Marco in de hoop dat Pinocchio zich een aanwijzing herinnert waar ze iets aan hebben. Intussen komen Snow en Charming in Fairy Tale Land de Queens of Darkness tegen.