One of Us
Cal wil wraak op Coulson door een team van superschurken te vormen om S.H.I.E.L.D. te verwoesten. May gaat naar haar ex-man met een crisis die het team dreigt te verscheuren.
Cal wil wraak op Coulson door een team van superschurken te vormen om S.H.I.E.L.D. te verwoesten. Ondertussen gaat May langs bij de befaamde dr. Andrew Garner, haar charismatische ex-man, met een crisis die het team dreigt te verscheuren.