Schuldverrekening
Michael wordt ingehuurd om een boot te stelen van Jamaicaanse criminelen en vindt aan boord tien miljoen dollar. Verderop probeert een agent van de Central Security Service ervoor te zorgen dat Michael stopt met zijn onderzoek naar de zwarte lijst.