Ik vlieg weg
Hij liegt voor Carrie. Hij liegt voor Roya. En hij liegt nog steeds tegen Jessica. Brody is een inzinking nabij als hij lastige allianties probeert te beschermen. Tegen Quinns bevelen in, doet Carrie een risicovolle interventie om Brody in het gelid te houden, waardoor ze beiden gedwongen worden met hun gemengde emoties om te gaan.
Hij liegt voor Carrie. Hij liegt voor Roya. En hij liegt nog steeds tegen Jessica. Brody is een inzinking nabij als hij lastige allianties probeert te beschermen. Tegen Quinns bevelen in, doet Carrie een risicovolle interventie om Brody in het gelid te houden, waardoor ze beiden gedwongen worden met hun gemengde emoties om te gaan. Als Dana steun zoekt in een onverwachte hoek, komt haar vader oog in oog te staan met zijn dodelijke verleden.