Welcome to the Job of Your Dreams
Er knapt iets in Horse en hij stelt een daad in het arbeidsbureau. Maar als de gemoederen enigszins afkoelen en Horse zich wil terugtrekken, besluit een niet-zo-onschuldige omstander, voormalig militair Miller, het recht in eigen hand te nemen. De aanblik van hun vriend die met een gewapende man klem zit in het arbeidsbureau, noopt de Monty-mannen om actie te ondernemen. Tegelijk ontdekt Yvonne, die is verloofd met de afwezige Monty-man Guy, een heel andere kant van haar aanstaande echtgenoot.
Als Horse in het arbeidsbureau is, knapt er iets in hem. Hij dreigt met drastische actie om de aandacht te vestigen op het lot van mannen zoals hij, die hun hele leven hebben gewerkt en op hun oude dag zonder enige hulp achterblijven. Zoals altijd vindt Horse de gevoelens van andere mensen belangrijker dan de zijne en laat hij zijn plan varen als er mensen in de knel komen. Er is echter een onvoorspelbare omstander die iets ingrijpends wil doen en opeens neemt het protest van Horse een dramatische wending. Dan besluiten de Monty-mannen om samen hun vriend Horse te redden. Tegelijkertijd ontdekt Yvonne dat Guy niet eerlijk tegen haar is geweest. Kunnen de Monty-mannen de situatie nog ten goede keren?