Trust Me
Beth neemt ontslag en spreekt met haar vriendinnen af in het nieuwe luxe kuuroord van Maya in Manhattan. Daar denkt ze terug aan haar eerste liefde. Later op de avond ontmoet Beth John voor een langverwachte date, die een verrassende wending krijgt.