Road Trippin'
De spanningen in Grey Sloan Memorial lopen op als de gevolgen van het artsentekort voelbaar worden. Meredith heeft moeite om afstand te nemen van haar werk als ze een dag ziek thuis blijft bij Zola. Het ziekenhuis krijgt een onverwachte bezoeker.