Drowned Lives
Melinda en Jim raken bevriend met een stel in wiens huis de geest van een zesjarig meisje rondwaart dat in hun zwembad is verdronken. Terwijl Melinda ontdekt waarom de geest van het kind het huis overhoop haalt, ontmoet ze de broer van het meisje, die zichzelf de schuld geeft van de dood van zijn zusje. Delia, die het huis aan het stel heeft verkocht, wil graag voorkomen dat ze verhuizen.