Een laatste poging
Als het Red Rock eindelijk de deuren van het nieuwe neurochirurgisch centrum opent en Nic weer samen met Cain moet werken, komen zij en de rest van het team erachter dat het centrum niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Mina en de Roofvogel verrichten samen met een nieuwe chirurg een harttransplantatie, die een onverwachte afloop kent.
Als het Red Rock eindelijk de deuren van het nieuwe neurochirurgisch centrum opent en Nic weer samen met Cain moet werken, komen zij en de rest van het team erachter dat het centrum niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Mina en de Roofvogel verrichten samen met een nieuwe chirurg een harttransplantatie, die een onverwachte afloop kent. In de tussentijd vraagt Bell, omdat hij er te veel bij betrokken is geraakt, aan Conrad of hij de drie patiënten wil onderzoeken die misschien vergiftigd zijn.