Voices
Als Melinda en Jim stemmen horen in de ruis van de autoradio, ontdekt Melinda dat het stemmen van geesten zijn. Melinda beseft dat een van de stemmen van de moeder van een tienerjongen is die contact wil met haar zoon. Melinda staat voor de uitdaging om de 'witte ruis' te vertalen, de boodschappen van de moeder te ontcijferen en die aan haar zoon over te brengen, zodat de moeder de oversteek kan maken.