Laat die jongen leven
Een hartverscheurend verhaal over volwassen worden binnen de gewelddadige relatie die een jongen met zijn nieuwe stiefvader en zijn emotioneel beschadigde moeder heeft.
Voor Toby Wolff en zijn gescheiden moeder Caroline was het leven in de jaren vijftig niet alleen maar leuk en aardig. Deze twee vrije geesten en reizigers tegen wil en dank vestigen zich in het noordwesten van Amerika, waar het leven beter zal zijn. Hopen ze. Wanneer Caroline een vriendelijke garage-monteur ontmoet, lijkt het erop dat er betere tijden aanbreken. Wanneer de twee echter trouwen, komen Toby en Caroline er al snel achter dat hij een gewelddadige en laaghartige alcoholist is en ze hebben de grootste moeite om hoop te houden in een onmogelijke situatie. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal van Tobias Wolff.