De keuze
Na de dramatische gebeurtenissen bij de molen, moet Carrie besluiten waar haar hart echt ligt. Wil ze terug naar de CIA — met een promotie, zonder twijfel — of wil ze een heel ander leven? Brody drinkt wat met Faber om na te denken over de toekomst van zijn familie, terwijl Saul een geheime missie krijgt. Quinn maakt een besluit dat alles kan veranderen.