Terugkeer
Rita Montero, een gerenommeerde, internationale filmregisseur, keert na 25 jaar terug naar Elda. Ze ziet haar vriendinnen weer. Intussen komt Paula Ríos, een politie-inspecteur, aan op Mallorca om een lijk te identificeren dat van haar zus Matilde kan zijn, die 25 jaar eerder verdween tijdens haar schoolreis.