Vrije val
Marie, manager van een luchthaven, ontmoet Maxime, een fervent skydiver en wingsuit-liefhebber. Als ze betrokken raakt bij een overval, saboteert Sofia, de baas van Maximes crew, haar parachute, maar ze overleeft de val. Wanneer ze Sofia's pad kruist, besluit de nu gehandicapte Marie zich te wreken.
Wanneer Marie, manager van een luchthaven, Maxime ontmoet, een fervent skydiver en wingsuit-liefhebber, weet ze niet dat haar leven voorgoed zal veranderen. Als ze betrokken raakt bij een overval met geldtransportvoertuigen op de luchthaven, saboteert Sofia, de baas van Maximes bemanning, haar parachute. Marie overleeft echter op wonderbaarlijke wijze de val. Nu ze gehandicapt is, woont ze in het huis van haar ouders. Een jaar later kruist Marie het pad van een onverschillige Sofia. Gedreven door wraakgevoelens besluit ze de bende aan te zetten tot een nieuwe overval. Ondertussen is Luc Ferraz, politieagent bij de Zoek- en Interventiebrigade, op zoek naar de informant van de bende, en Marie past in het plaatje. Om de overvallers op te sporen, besluit Luc in haar leven te infiltreren.