Waking Sleeping Beauty
Verre van een sprookje, biedt Waking Sleeping Beauty een openbarende blik op het conflict en de spanning die het tweede hoofdstuk van Disneys animatie-nalatenschap inluidden: een decennium van ongekende creativiteit met The Little Mermaid, Beauty and the Beast, Aladdin en The Lion King. Zie de mensen en gebeurtenissen die voor altijd het imago van animatiefilms veranderden.
Verre van een sprookje, biedt Waking Sleeping Beauty een ongekende, openbarende blik op het conflict, het drama en de spanning die het tweede hoofdstuk van Disneys animatie-nalatenschap inluidden: een decennium van ongeëvenaarde creativiteit met onder andere The Little Mermaid, Beauty and the Beast, Aladdin en The Lion King. Verteld door de mensen die er destijds bij waren, zoals Michael Eisner, Jeffrey Katzenberg, Roy E. Disney en vele anderen, gaat Waking Sleeping Beauty in op de magie, de mensen en de gebeurtenissen die voor altijd het imago van animatiefilms veranderden. Bevat beelden van roken.