Welkom Thuis
Beck probeert een vluchtende overheidswetenschapper te redden die gezocht wordt door de bezetting.
Beck probeert te voorkomen dat een vluchtende overheidswetenschapper gewist wordt door Paige en de bezetting, die naar haar op zoek zijn. Paige en Beck komen samen vast te zitten op dezelfde op hol geslagen trein. Beck moet een manier vinden om de onschuldige programma's in de trein te redden en te voorkomen dat Paige de wetenschapper vindt zonder dat ze ontdekt dat hij de rebel is.