What if… Hela Found the Ten Rings?
Odin wordt moe van Hela's bloeddorst en besluit zijn dochter een lesje te leren door haar haar krachten te ontnemen en haar naar de aarde te verbannen. Maar wanneer ze in het oude China belandt, dreigt de verleidelijke aantrekkingskracht van de Tien Ringen de eetlust van de Godin van de Dood opnieuw te wekken.