Widdershins
Brian Cox is de stem van Mr Widdershins, een verwende man wiens perfect geautomatiseerde leven volledig overhoop wordt gehaald wanneer hij een vrijgevochten vrouw achternagaat. Dit doet Mr Widdershins ook nog eens tegen het advies van zijn robotbutler in.