You Again
Dit is het verhaal van enkele ongelukkige maar op hilarische wijze verweven lotsbestemmingen. Marni is een succesvolle directrice met een middelbareschooltijd die ze liever vergeet. Maar de herinneringen komen terug wanneer ze op haar broers bruiloft ontdekt dat hij met haar oude aartsvijandin Joanna trouwt. Een vergelijkbare situatie speelt zich af tussen de moeder van Marni en Joanna's tante als zij hun eigen wilde verleden herbeleven.
Dit is het verhaal van enkele ongelukkige maar op hilarische wijze verweven lotsbestemmingen, met een cast die bestaat uit louter comedysterren, inclusief Kristen Bell, Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver en de altijd geweldige Betty White. Marni (Bell) is nu een succesvolle directrice, maar haar middelbareschooltijd was als een horrorfilm... die wordt vervolgd op de bruiloft van haar broer, wanneer haar aartsvijandin Joanna in haar leven terugkeert en haar de stuipen op het lijf jaagt als zijn bruid. Het is het leuke meisje tegen het gemene meisje in deze hilarische reünie met de enige persoon die Marni het liefst wil vergeten. En alsof dat nog niet genoeg was komt Marni's moeder (Curtis) opnieuw tegenover haar eigen vijandin van haar middelbare school (Weaver) te staan. Dit is namelijk de tante van de bruid.