Yours, Sugar
Clare worstelt met de vraag of zij al dan niet Sugar wil worden, omdat ze kampt met problemen op haar werk en met Rae. In het verleden moeten de jonge Clare en de jonge Lucas hun verdriet verwerken tijdens de begrafenis van Frankie. Als Clare haar eigen leven niet op orde heeft, hoe kan zij dan Sugar zijn?