National Treasure
Legende. Vader. Leugenaar? National Treasure werpt een gedurfde en indringende blik op de verontrustende aanwezigheid van seksueel misbruik door bevoorrechte publieke figuren en onderzoekt de impact die zulke historische beschuldigingen hebben op beide partijen in de zaak.