Nazi Megastructures
Nazi Megastructures gaat langs de verborgen overblijfselen van Hitlers geweldigste bouwkundige projecten en vertelt de verhalen van de kwade genieën die ze hebben ontworpen. Er wordt ook onthuld hoe deze bouwwerken een technologische revolutie op gang brachten die de manier van oorlog voeren geheel veranderde.