Antidisturbios
Zes oproeragenten zijn betrokken bij een uitzetting die verkeerd afloopt en waarbij een immigrant om het leven komt. Interne Zaken onderzoekt het incident. De agenten besluiten alles in het werk te stellen om zelf een uitweg uit de benarde situatie te vinden. Laia, een van de agenten van Interne Zaken, vermoedt dat de zaak veel complexer is dan deze aanvankelijk leek.